Chat cun noi, alimentatu daLiveChat

NEWS

Cosa hè un pozzu di l'elevatore

In generale, un pozzu di l'elevatore hè un spaziu o una struttura verticale chjusu cù un sistema di ascensore.Hè tipicamente custruitu in un edifiziu è furnisce un percorsu designatu per l'elevatore per spustà trà e diverse piani o livelli.L'arbre agisce cum'è un core strutturale è cuntene l'elevatore, contrappesi,rails di guida , è altri necessariicumpunentiper u funziunamentu sicuru è efficiente di u sistema di ascensore.Spiegheremu più chjaramente, è ti facemu sapè megliu.Sè vo site un architettu, un imprenditore,un novu cumpratore di ascensore pontenziale , o qualchissia chì spera di fà affari di ascensore.Vi tuccherà à leghje stu articulu.

 

1 , ciò chì hè un fustu di ascensore

In a maiò parte di i casi, l'elevatore hè fattu di cimentu.Tuttavia, qualchì volta pò ancu esse fattu di struttura d'acciaio.Induve in quellu fustu, l'elevatore si move in su è in giù per a consegna di i passageri.

 

b55c5326654f4479ef9ee3eaaeb397ce                                    385281a3a74fdfb7e83c0b81ae6cf7caq 

Strutture d'acciaiu di l'arburetu di cimentu

 

2, chì sò e cose chì in u fustu

 

032f08ab6cf55e10cd6a0b5d2ea26d9c

 

Elevator Carbin: un armariu chjusu chì porta passageri, merchenzie o veiculi trà i diversi piani.

Contrappesi: Contrappesi chì furniscenu equilibriu à a vittura di l'elevatore, riducendu a quantità di energia necessaria per u muvimentu.

Rails di guida: piste verticali o inclinate chì furniscenu supportu è guida à a vittura di l'elevatore.

Sistema di Sospensione: Cavi, corde, o cinture chì culleganu a vittura di l'elevatore à i contrappesi, u controller è u mutore di l'elevatore, chì permettenu u muvimentu.

U mutore di pala: U mutore è a machina utilizata per alimentà l'elevatore, tipicamente situata in una sala di machini o in l'arbulu s'ellu ùn ci hè micca sala di macchine.Funziona u sistema di sospensione per muvimenti a vittura di l'elevatore su è giù.

Freni di sicurezza : Sistemi meccanichi o elettrici chì s'impegnanu in casu d'urgenza, impediscenu à l'elevatore di cascà o di muvimenti senza cuntrollu.

Sistema di Posizionamentu di l'Automobile: Sensori è interruttori chì determinanu a pusizione di l'elevatore in l'arbulu, chì permettenu una selezzione precisa di u pavimentu è un arrestu.

Illuminazione di l'albero: Apparecchi di illuminazione installati à l'internu di l'albero per assicurà a visibilità per scopi di mantenimentu è di emergenza.

Trave aereo: Un fasciu strutturale in u pozzu di l'elevatore chì sustene u pesu di l'elevatore è i contrappesi.

Porte di sbarcu: Porte situate à ogni pianu chì si apre è si chjude per permette à i passageri di entre è di esce da l'ascensore.

Eccu alcuni di i cumpunenti cumuni chì truverete in un pozzu di l'elevatore.Tuttavia, disinni specifichi è caratteristiche pò varià secondu u tipu di sistemi di ascensori è edifici.

 

 

3 , cumu si misurà e dimensioni di l'elevatore

 

QQ截图20231018144738

 

In a stampa sopra, CW & CD significanu a larghezza di a cabina 、 a prufundità di a cabina;HW & HD significanu a larghezza di u parancu, a prufundità di u parancu;OP significa taglia di porta aperta.

 

QQ截图20231018154255

 

In questu fustu verticale, S significa a prufundità di fossa ;K significa altezza di u pianu superiore.

Per piacè nutate, quandu misurate queste specificazioni sopra, sò tutte dimensioni nete.

 

4, cumu si custruisce un pozzu di ascensore

 

 

Disegnu è Pianificazione: U disignu di l'elevatore hè sviluppatu da architetti è ingegneri strutturali, tenendu in contu fatturi cum'è i codici di custruzzione, e specificazioni di l'elevatore è e esigenze specifiche di l'edificiu.

Fundazione: U prucessu di custruzzione principia cù l'escavazione è u versamentu di a fundazione di l'elevatore.Questu pò esse bisognu di scavà una fossa profonda o un sotano per allughjà u fustu.

Quadru strutturale: Una volta chì a fundazione hè in u locu, u quadru strutturale di l'elevatore hè custruitu.Questu implica l'installazione di pilastri, travi è mura in acciaio o cimentu per sustene u pesu di u fustu è di l'edifiziu sopra.

Envelope di Hoistway: I mura, i pavimenti è i tetti di l'elevatore sò custruiti di materiali resistenti à u focu.Questu aiuta à mantene l'integrità strutturale è a sicurità di u fustu.

Equipaggiamentu di l'arburetu: Una volta chì a cunchiglia di l'arbre hè finita, seranu installati diversi equipaghji cum'è guide, contrappesi è supporti.Inoltre, i cablaggi elettrici è i sistemi di cumunicazione sò integrati per furnisce u putere è u cuntrollu di l'elevatore.

Decorazione: Infine, a decorazione interna di l'elevatore hè finita.Questu pò implicà pittura o altri rivestimenti, installà apparecchi di illuminazione, è aghjunghje caratteristiche di sicurezza cum'è maniglioni.

ASCENSORE PASSAGGI 3

Vale a pena nutà chì u prucessu di custruzzione esattu pò varià sicondu i disinni di l'edifizii, u tipu di sistema di ascensore installatu, è i regulamenti lucali di l'edificazione.Cunsultà cun un prufessiunale cù sperienza in a custruzzione di l'elevatori hè criticu per assicurà una stallazione sicura è conforme.

         Versu l'Ascensorehè stata a cumpagnia di punta à furnisce suluzioni di ascensori per diversi tipi di clienti, sè vo site à pensà à avè un ascensore, o cercate un partner affidabile per travaglià inseme.Facile à cuntattateci per più infurmazione!

Versu Ascensore, versu una vita megliu !

 


Tempu di pubblicazione: 18-10-2023